Publicitate

Reclama Radio este un mesaj care durează de obicei mai puţin de 60 de secunde şi care face parte din strategia de promovare a unei afaceri în segmentul mass-media, pentru a vinde un produs, a promova o persoană, un eveniment, o afacere, un serviciu sau pentru a îmbunătăţii imaginea unei instituţii sau companii. De regulă, se folosesc mesaje scurte, sugestive care sunt transmise de o voce de impact şi sunt susţinute de muzică sau un fond sonor potrivit. Spotul audio trebuie să fie unic, memorabili şi captivant. Majoritatea reclamelor radio au un timp de difuzare de 30 de secunde, pentru a promova afacerea, din această cauza, reclama radio trebuie să fie realizată perfect!

Echipa noastră colaborează cu oameni profesionişti din segmentul mass-media. Putem alege o voce caldă sau baritonală, o voce veselă sau sobră, feminină sau masculină, în funcţie de mesajul pe care doriţi să îl transmiteţi, de tipul de produs său serviciu promovat. Împreună alegem cea mai bună muzica pentru reclama dumneavoastră la goFM.ro / SUPER TV pentru a obţine audienţa dorită.

Prin Agenţii interne (In House) se înţelege în general departamentul de publicitate al unei
companii comerciale. Aceasta opţiune oferă avantajul unei coordonări mai bune a activităţii de advertising, al unui control sporit asupra tuturor fazelor procesului de comunicare, precum şi al
salvării comisionului oferit agenţiei de Publicitate externe. Un alt avantaj este cel al unei
cunoaşteri mai bune şi din interior a caracteristicilor produsului/serviciului de promovat. Marele
dezavantaj este însă lipsa unei obiectivităţi reale, aspect ce apare ca urmare a implicării
emoţionale şi a abilităţilor profesionale mai scăzute a angajaţilor unei astfel de agenţii
(comparativ cu o agenţie “clasică”).

Următorul aspect foarte important este: perioada de difuzare a spotului.
Noi recomandăm o perioadă minimă de 3 luni. Cu cât perioada de difuzare este mai mare, mesajul se imprimă mai bine în mintea consumatorului final sau a potenţialului client. Trebuie doar să alocăm un buget de promovare, să stabilim o perioadă de difuzare după realizarea spotului publicitar şi prin difuzarea lui să informaţi consumatorii despre activitatea firmei dumneavoastră şi despre produsele sau serviciile oferite de firma dumneavoastră. Vă oferim rezultate reale, intocmim rapoarte pentru a arata eficienţa reclamelor difuzate la Radio sau T.V!

Lungimea unui spot audio recomandabil pentru publicitate radio este de 30 sec. In cadrul intocmirii unui mediaplan de amplasare publicitate radio, e important de stiut urmatorul moment ca creierul uman in epoca dezvoltarii canalelor de a oferi publicitate media, a invatat sa filtreze reclame, deci e bine pentru a fi auzit sa ocupi pozitii superioare in bloc de publicitate radio.
Cere ca la intocmirea unui mediaplan sa ti se asigure iesirea ca prima pozitie in blocul de publicitate, si ia aminte ca ca sa te faci auzit, ai nevoie cel putin 5-6 iesiri pe zi. Deci, e suficient sa ai un buget de citeva sute euro pe luna ca sa te faci auzit la un canal radio, sa beneficiezi de rezultatele de promovare radio si sa iti cresti vinzarile in rezultat reclama radio pret de citeva sute de euro.

Lungimea unui spot video recomandabil pentru publicitate tv este de aproximativ 20 secunde. In cadrul intocmirii unui mediaplan de amplasare publicitate tv, e important de stiut urmatorul moment ca creierul uman in epoca dezvoltarii canalelor de a oferi publicitate media, a invatat sa filtreze reclame, deci e bine pentru a te face vazut sa ocupi prima pozitie sau ultima in bloc de publicitate tv.
Cere ca la intocmirea unui mediaplan sa ti se asigure iesirea ca prima pozitie sau ultima in blocul de publicitate, si ia aminte ca ca sa te faci auzit, ai nevoie cel putin 5-6 iesiri pe zi. Deci, e suficient sa ai un buget de citeva mii euro pe luna ca sa te faci auzit la un canal tv, si sa beneficiezi de rezultatele de promovare la televiziune. Eficienta si calitate cu buget relativ mic!

Intrucat, goFM.ro detine propria agentie de publicitate (branding si creatie publicitara), pachetele publicitare pot fi programate si de specialistii goFM & SUPER TV care au o experienta in media de circa 15 ani.

Care sunt costurile de publicitate la goFM ?

goFM.ro & Super TV ofera pentru orice client o oferta personalizata, intrucat, trebuie sa stiti ca radiourile nu au tarife fixe. Tarifele de publicitate radio sunt variabile in functie de mai multi factori:
– numarul spoturilor dorite pentru promovare
– pozitionarea spotului in calupul de publicitate
– personalizarea acestuia daca clientul doreste ca anumite emisuni sa poarte denumirea sa.
– alte medii de distribuire a spotului (pe 90,4 FM, online, tv)
– tipul de relatie in partneriat cu agentia postului de radio goFM
– Target-grupuri – grupurile de persoane carora le va fi destinata publicitatea, in dependent de interesele lor.

Date de contact pentru servicii de publicitate radio:

Tiberiu POPESCU – goNEWS Group (+40 766 232 276)
Marius DUMITRESCU – AVE CONCRETE MEDIA (+40 737 700 797)
Laurentiu S. LUP – goFM Germania (+49 174 96 14 928)


Current track

Title

Artist